Król jest tylko jeden.
Nazywam się Crux.
Bycie najlepszym zobowiązuje
Przez ostatnią dekadę CruX wyznaczał absolut wśród rowerów przełajowych. I CruX pozostaje bezkompromisową, oszałamiająco skuteczną i absurdalnie bezwzględną maszyną, która bezlitośnie punktuje słabości Jeźdźca, choć jednocześnie sowicie nagradza Jego skill.
Poza wyjątkowymi właściwościami jezdnymi, zyskuje wszechstronność.
Crux tylko pozornie łagodnieje
I przy okazji nokautuje nieosiągalną dotychczas wśród graveli wagą.
Zobacz modeleNowe standardy
Chcesz startować w CX? Proszę bardzo, Crux jest w pełni zgodny z wymogami UCI i jest bardzo rasową maszyną
Chcesz eksplorować nieznane? Czuj się zaproszony! Możliwość użycia opon 47C, albo 650b x2.1″ sprawia, że trakcja i komfort pojawia się w rewirze dotychczas nieosiągalnym wśród graveli. Dodaj do tego trzy mocowania na bidon, kierownicę z płytkim dropem i 9 stopniową flarą i sztycę Terra a okaże się, że Crux ma komplet kompetencji by zabrać Cię na wycieczkę o wiele dłuższą niż pierwotnie planowałeś, oferując pełen komfort i ergonomię.
Jest też onieśmielająco lekki. Tak lekki, że wiele rowerów szosowych może tylko zazdrościć.
Najlżejszy seryjny gravel na świecie
Rama vs Bidon
Projekt i technologia ramy Crux'a wykorzystuje wszystkie osiągnięcia i odkrycia, które Specialized wykorzystał podczas tworzenia modelu Aethos.
Rama S-works wykonana z karbonu Fact 12r, waży 725g. A cały rower 7,25kg.
Rama Specialized wykonana jest z karbonu Fact 10r i waży 825g.
Rower marzenie. Ożywa, gdy tylko ruszy z miejsca. Sunie po kamieniach, płynie po piasku. Błyskawicznie reaguje. To rower, który nigdy nie mówi nie, czegokolwiek byś od niego nie wymagał.
A pod tym linkiem, trochę dodatkowych informacji:
SPECIALIZED WARSAW
Gravelowe jazdy testowe
Crux'a musisz kupić. Ale możemy udostępnić Diverge'a (54 i 56), abyś poznał gravel wg Specialized.
Poznaj naszą testówkę na '22